Ojoj, jag har en egen blogg?!

Tillslut gick det inte att motstå frestelsen.
Det sägs ju att alla bra idéer poppar upp i skallen när man sitter på toa, jag befann mig i duschen när tanken om en blogg flög in i mig. Det verkar ju så fränt med en egen blogg så vi gör ett försök.

Jag ska iaf blogga om mode och varje dag ska jag lägga upp ett kort på min outfit. HA!
Vidare hade jag även tänkt att låta er veta vad jag äter och tycker om Robinson. HA! HA!
nej..
Musik är trevligt och därav ska bloggen ha som syfte att ta upp bra musik.
sådeså..

Idag är det förresten påskafton och jag sitter hemma framför datorn, prima liv.
Borde egentligen plugga men Spotify är oändligt mycke roligare än kurslitteratur.

För att då komma till saken, Kevin Ayers imponeras jag av för tillfället.
Går det att lyssna till Religous Experience (Singing a song in the morning) utan att le och sjunga med?



Syd Barrett medverkar dock inte på den versionen men det spelar ju mindre roll.
Låt musiken tala!

Mjaha, då var väl min bloggdebut avklarad.
The Beatles White Album får avrunda kvällen.
För övrigt visade Svt en konsert igår angående 40-årsjubileet av just White Album.
Lyssna på den här underbara tolkningen av Everybody's got something to hide except me and my monkey av Kira Skov & Oliver Hoiness.



Men den största höjdpunkten på hela konserten var Eric Gadd som sjöng Sexy Saide. Eller inte. Ewww.
Tack och God Natt!
Dreggelhebbe has left the blogg ;D

Kommentarer
Postat av: the real hebbe

rätt nice att du namnger dig efter mig ;)

2009-04-12 @ 02:06:11
URL: http://hemmahang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0