Myspacesidor jag gillar!

Jellyfish : Lyssna på Stacy och Fucking Far. SKITBRA! Jag älskar det

Haters Of Böbbän : Herr McDuck, Behind the Monkey och Marx Halleluja. Eller förresten, lyssna på allt! SÅ JÄVLA GRYMT! Man får inte missa BGrowl iaf, Johanna som Growlar sönder Jonatan :D Och dom sjunger ju faktiskt om mig med ^^

The MajsBajs : Behöver nog inte säga så mycket egentligen. Vi kommer ta över världen! Romance on Oxford St är fin.

Anton Ekelund : Det är göteborgspop ala Håkan. Fast rått och ofärdig. Man ska dricka Halmstad Cider Jordgubb 7.0% och lyssna på Nagon dag. Det är najs.

KattenGrabben : Indian Hardcore och peppar.

Bring me the fucking riot... man : Okej dom här känner ju folk till, men vafan. Det är skitbra. Det ska tydligen bli turne i sommar oxå. Härligt värre.

tonymargherita : Det är mysigt som fan. Widowshopper.

Nej, nu kan jag inte smita ifrån pluggandet längre.


Kommentarer
Postat av: erica

bring mee..... såg jag o nina 04! wie

2009-07-31 @ 01:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0