jaghatardet.

Ett inlägg som jag skrev på fyllan för ett tag sen men som sedan har vilat i utkast har försvunnit.
Antagligen har jag väntat för länge med att publicera inlägget.
Det känns rätt bra att det försvann ändå.
Jag lägger det bakom mig.
Alltihopa.
Everythiiiing!

Det är borta. Du är borta.
och jag är för glad för att skriva något ytterligare.
Då behövs ångest.
Depp o ångest.

-------------------
Okej, tusan. Det fanns ju kvar trots allt.
Jaha.
Då får jag väl vänta med att lägga det bakom mig.
För inte kommer jag publicera. Nej nej.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tja Tobbe.

Utkasten försvinner inte, de finns kvar under fliken arkiv. Ändra där det står visa alla (gällande inlägg), till visa utkast.

2011-11-30 @ 15:51:41
URL: http://cecilind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0