kvist

jag blir förbryllad över mig själv
tänker tillbaka
2009
varför ville jag inte ha dig då?
jag förstår inte..

jag har fortfarande kvar lappen du gav mig i min plånbok
vad den gör där vet jag inte.
du kom in i mitt liv som en storm
allt gick så snabbt
jag blev nästan lite chockad
och så blev det som det blev
idag blir jag arg på mig själv när jag tänker tillbaka
jag var någon för dig
varje dag
men allra mest på söndagar
dessa vackra söndagar

nu är allt försent
du är borta

tänker tillbaka
går in bland mina vänner på facebook
letar
letar
letar
vart är du?
söker efter dig.
badam, du är inte min vän längre.
vi är inte vänner längre
sådärja, jaha.

va jobbigt det kommer bli när vi träffas i slottsskogen i sommar
för det vet jag att vi kommer göra
ska du bli min vän igen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0