01:06

nu stämmer allt.
tiden på dygnet.
humöret.
känslorna.
det vankas ett grymt blogginlägg. 

hämningslöst.

man blir så lugn precis innan det händer
som om allt ändå löser sig
det fixar sig
jag tror allt beror på dig
du gör mig lugn. jag klarar av allt när jag är med dig
sjung för mig
fortsätt sjung
jag blir starkare. mer harmonisk
men ändå ramlar jag längre ner
skörare nu än förr
lever på hoppet. en tunn lina
alla nederlag har gjort mig svg
svag för dig
du är så vacker

jag kastar mig in utan någon som helst tanke bakom
blottar allt
väntar på svar
lyssnar, lyssnar, lyssnar
herregud så bra
du är så vacker
hör inte vad du säger

om livet ändå vore som i filmerna säger man
men nej, om livet ändå vore som i låtarna
åh
vilken grej

mitt hjärta ropar på dig
lyssna

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så fint bias.

2011-10-20 @ 12:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0