tankar i överflöd

jag har börjat uppdatera min blogg mer och mer.
vet inte om det är bra eller dåligt.
förr fanns det ingen mening att skriva här. det var kanske skönt att ventilera sig någongång då och då.
nu är det egentligen samma sak. vad finns det för mening?
jag tror nog det handlar om tid.
jag har för tillfället tid.
jag har nyss flyttat.
börjat ett nytt kapitel.
och visst hade det varit skönt om jag kunde utforma det kapitlet som jag vill ha det.
kanske skriva ett bloginlägg om det.
är det det jag försöker göra?
jag vet inte.

för varje dag som passerar blir det tydligare och tydligare.
jag måste åka till japan. till tokyo.
resa, resa, resa.
man kallar det för ett intresse.
det är snarare en verklighetsflykt.
hade jag varit nöjd och glad här, hade jag väl stannat?
kanske?
jag vet inte.

snart är det nog dags för en liten resa. jag behöver en verklighetsflykt.
om än bara för en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0