yeah yeah yeah

det enda jag väntar på är att du ska höra av dig.
hursomhelst.
närsomhelst.
varje dag.
är det kärlek?

jag väntar alltid på något.
varför är det jobbigare att vänta nu?
nu när jag faktiskt vet vad jag väntar på?

Som Karin Boye så fint skrev det.

Nog finns det mål och mening i vår färd
men det är vägen, som är mödan värd.

Jotack.
Det är synd bara att vägen ska vara så jävla krokig.
Just nu önskar jag mest bara att det vore en motorväg.
Men det tycks det aldrig vara.
Och destinationen brukar alltid se mycket bättre ut på bild än när man väl är där.
Men ändå vill man åka dit.
Man vill verkligen dit även om det kostar hur mycket som helst.
Ingenting annat betyder något när man väl fått upp ögonen.

Kommentarer
Postat av: Lind

Rascal Flatts

Life is a highway



Den är najs.

2011-10-28 @ 01:31:19
URL: http://cecilind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0