namnlös - anteckningar

jag ligger sömnlös i natt
varje natt
det är ditt fel
jag sover inte längre
min hjärna vilar aldrig
mitt hjärta skenar iväg
dygnet runt
varje dag
det är ditt fel

och jag älskar det


varför måste kärlek vara så jävla smärtsamt?
varför älskar jag det?
varför?

du
vem är du?
jag gillar dina läppar
perfekta
dina händer passar i mina
låt mig hålla om dig
är du kvar när jag vaknar?
snälla, stanna
stanna idag och imorgon

låt oss enas
varför hata?
varför älska?
älska att hata?
hata att älska?
det finns för mycket hat
varför lyssnar du inte längre?
lyssna
sluta må så jävla bra
öppna ögonen
se själv vad som händer
andas och låt det sjunka in
snälla
gör något
innan det är försent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0